Blog Categories

Blog Categories

Warunki dostaw, rozładunku, reklamacji i zwrotów.

DOSTAWA I ROZŁADUNEK

  1. Dostawy realizowane są po ustaleniu asortymentu, jego dostępności, odległości od punktu załadunku oraz ilości zamówionego towaru.
  2. O orientacyjnym terminie dostawy zostaniesz poinformowany telefonicznie lub mailem.
  3. Istnieje możliwość dostawy samochodem HDS. 
  4. Przy rozładunku prosimy o:
    • zapewnienie możliwości wjazdu i wyjazdu kierowcy (samochody są dość duże)
    • przygotowanie twardego miejsca na zamówiony towar
  5. Termin dostaw: od 7 dni roboczych (bardzo indywidualna sprawa)

REKLAMACJE

  1. Reklamacje się zdarzają - rozpatrujemy wszystkie. Większość uwzględniamy.
  2. Bardzo prosimy o uważne przyjrzenie się przesyłce. Widoczne gołym okiem uszkodzenia palety prosimy zgłaszać kurierowi i przy nim wypełnić formularz szkody (każdy kierowca ma go ze sobą).
  3. Wiemy, że czas to pieniądz. Wiemy też, że kierowcy mają dużo pracy. Mimo tego bardzo prosimy zatrzymać kierowcę do momentu obejrzenia przesyłki.
  4. Reklamacje prosimy zgłaszać telefonicznie lub mailowo na: biuro@kostkagt.pl

ZWROTY

  1. Do zwrotów każdy ma prawo. Regulują je ustawy i nasz Regulamin.